Bedrijfs informatie:
Openingstijden afhaalpunt
Ons afhaalpunt voor de bestelde producten via onze webwinkel aan de Fokkerstraat 7 Veenendaal is geopend op maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur
Pauze van 12:00 tot 13:00
E-mail: info@elektrohandelsprijzen.nl
Telefoon 0318-614890
Feestdagen:
1e en 2e kerstdag gesloten.
Oudjaarsdag 31 dec – gesloten (online bestellingen worden wel verzonden, maar afhaalpunt is gesloten)
Nieuwjaarsdag – gesloten
Hemelvaart – donderdag 21 mei: gesloten (geen pakket zending mogelijk)
2e pinksterdag – maandag 1 juni: gesloten (geen pakket zending mogelijk)
Voordelen
- Originele producten
- Beveiligde betaling
- 14 dagen op zicht
- Snelle levering
- 100% Fabrieksgarantie
Bestellen
Bestellen bij Elektrohandelsprijzen is snel, eenvoudig en veilig. Elke bestelling die u op werkdagen vóór 14:00 uur plaatst, worden uitgezocht klaargemaakt en verzonden zodat u het pakket binnen 1 tot 3 werkdagen in ontvangst kunt nemen. Bestellingen die op vrijdagmiddag en in het weekend geplaatst worden op maandag verwerkt en verzonden. Op het moment als het pakket ons magazijn verlaat hebben wij geen invloed meer over de levering wat betreft tijdstip. Wel krijgt u natuurlijk een track & trace code. Deze kunt u vinden in uw bestelling. Let op wij nemen geen telefonische orders aan.
Zon en feestdagen:
Tijdens de feestdagen kunnen de levertijden afwijken door invloeden waar wij als bedrijf helaas geen grip op hebben.
Voorraad:
De voorraad op de webwinkel is actueel mocht u grote aantallen nodig hebben van ons product aanbod. Dan kunt u natuurlijk altijd even een mail sturen naar info@elektrohandelsprijzen.nl
Hoe kan ik bestellen?
U plaatst alle bestellingen via onze webwinkel. Telefonische bestellingen nemen wij niet aan. Wilt u de bestelling afhalen dan kunt u kiezen voor de optie betalen bij afhalen in de webwinkel. U krijgt dan van ons een mailbericht wanneer het artikel voor u klaar ligt bij ons afhaalpunt in Veenendaal.
Kan ik bellen als ik advies voor een aankoop nodig heb?
Jazeker we helpen graag met het maken van de juiste keuze. Wij vragen u wel vooronderzoek te doen. Als u een artikelnummer heeft kunnen wij u sneller helpen. Voor technische vragen staan wij ook voor u klaar.
Hoe weet ik waar mijn bestelling blijft
Nadat u een bestelling bij ons heeft geplaatst, ontvangt u altijd een orderbevestiging via de mail. Daarna ontvangt u nog een mail met een track & trace code als het artikel is verzonden. Als u deze mail niet heeft ontvangen, dan willen we u vragen eerst in uw spambox te kijken. Mogelijk is het daarin terecht gekomen. Vindt u het daar niet? Dan is uw bestelling waarschijnlijk niet goed bij ons binnen gekomen. U kunt dan het beste contact met ons opnemen via info@elektrohandelsprijzen.nl.
Kan ik het ook afhalen?
Bestelling afhalen? Dan kunt u kiezen voor de optie betalen bij afhalen in de webwinkel. U krijgt dan van ons een mailbericht wanneer het artikel voor u klaarligt. We zijn van maandag tot vrijdag van 8:30 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00 tot aanwezig. Heeft u het snel nodig? Bel dan een om te overleggen.
Een niet geleverd pakket
Wij vinden het erg vervelend dat uw pakket niet (op tijd) is geleverd. Controleer altijd de track & trace code die u van ons heeft ontvangen. Het kan namelijk 24 uur duren voordat de status actueel is. Neem 5 dagen na verzending contact op met Elektrohandelsprijzen en maak een melding van het feit dat u nog geen pakket heeft ontvangen. Na uw melding gaan wij direct contact opnemen met de bezorgdienst en verdere navraag doen. Wij beschouwen het pakket na 10 werkdagen als verloren. Elektrohandelsprijzen zal dan een passende oplossing aanbieden.
Wat zijn de verzendkosten
- Verzendkosten voor een standaardpakket binnen Nederland is €7,50 en gratis vanaf €100,-
- Voor producten met een lengte vanaf 1,75 meter tot een lengte van 2,70 meter zijn de verzendkosten €14,90
- Voor producten met een lengte vanaf 2.70 meter zijn de bezorgkosten €30,-. (Minimaal orderbedrag €295,-)
- Voor kabels op rol (100M) zwaarder dan 30kg zijn er verschillende tarieven mogelijk. 30-50kg €14,90 en zwaarder dan 50kg €30,-
- Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies wat de verzendkosten zijn.
- Wij leveren onze producten ook o.a. aan België en Duitsland. De kosten voor een standaardpakket naar deze landen zijn €9,50.
- Voor verzending van pakketten naar de Waddeneilanden en landen binnen Europa geldt een toeslag. Vraag naar de mogelijkheden.
Wat kost retourneren?
U heeft het recht uw complete bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour zenden van uw adres naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u een gedeelte van de bestelling retourneert, worden de verzendkosten niet vergoed.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Elektrohandelsprijzen.nl geretourneerd te worden. Om gebruik te maken van dit recht dient u gebruik te maken van het retourformulier.
Mocht het product beschadigd zijn, of de verpakking is meer beschadigd dan nodig om het product te proberen, dan kunnen we een waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
We storten vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terug, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Let op! Uitzonderingen retourneren
Uitsluiting van het herroepingsrecht voor de volgende producten:
Producten die op maat zijn gemaakt of geknipt, denk hierbij aan een kabel of snoer.
Garantie
Heeft u een artikel bij Elektrohandelsprijzen.nl besteld dat binnen de garantietermijn defect is gegaan of mankementen vertoont?
Binnen de garantieperiode zorgen wij ervoor dat reparaties of problemen kosteloos worden opgelost. Indien vervanging of reparatie niet mogelijk is, dan krijgt u de aankoopprijs vergoed. De verzendkosten van uw adres naar Elektrohandelsprijzen.nl komen hierbij ook voor rekening van Elektrohandelsprijzen.nl (maximaal € 7,50 inclusief BTW).
Bij de garantie dient u rekening te houden met de volgende voorwaarden. Indien er sprake is van minimaal één van de volgende situaties, kunt u geen aanspraak maken op de garantie:
• Nalatig onderhoud of onoordeelkundig gebruik
• Beschadiging doordat de gebruiksaanwijzing niet of niet juist in acht is genomen
• Nalatigheid of opzettelijke beschadiging
• Normale slijtage
• Producten geleverd buiten Europa
Een retourzending dient voorzien te zijn van een kopie pakbon en ingevuld
retourformulier. (Klik en print)
Herhaalbestelling
Herhaalbestelling
Het kan heel goed voorkomen dat u een bestelling twee jaar geleden heeft geplaatst. Wilt u het zelfde product opnieuw bestellen, dan dient u het factuurnummer en/of ordernummer in uw bezit te hebben. Op de factuur staat altijd een artikelnummer. Deze kunt u dan op de website in de zoekbalk invullen. Mocht er dan geen product naar voren komen, neem dan contact met ons op via info@elektrohandelsprijzen.nl. Wij doen dan ons best om alsnog het product aan u te kunnen leveren. Mocht dit niet lukken, dan zullen wij u een alternatief aanbieden.
Herhaalbestelling vanuit het account
U kunt bij u eerste bestelling een account aanmaken. Bij de volgende bestelling logt u in.
U gaat dan naar het kopje vorige bestellingen. Daar ziet u een lijst met uw reeds bestelde producten. U kunt dan het gewenste product nogmaals bestellen, mits het product nog leverbaar is en op voorraad.
Wat betekenen de letters W & V.
De W staat aangeduid voor wattage, hiermee wordt het vermogen van een lamp uitgedrukt ofwel het energieverbruik. De V van Voltage geeft de elektrische spanning aan. De spanning op het elektriciteitsnetwerk in Europa is 230 volt. Bij voltage heb je altijd hoog- en laagspanning. Alles wat lager is dan 48 volt wordt aangeduid als laagspanning. Hoogspanning is alles boven deze 48 volt.
Wat is LUMEN.
Het aantal lumen geeft de lichtopbrengst van een lichtbron aan. Zo kunt u gemakkelijk de lichtopbrengst van verschillende lampen met elkaar vergelijken. Op lampen die gericht licht geven (zoals reflectorlampen) staat geen lumen vermeld.
We zijn gewend om bij het kiezen van een lichtbron naar het aantal watt te kijken. Maar de wattage van een lamp is niet meer zo geschikt om verschillende lampen te vergelijken. Spaarlampen hebben minder vermogen (watt) nodig dan een gloeilamp om dezelfde hoeveelheid licht te produceren en led lampen nog veel minder. Daarom is het handiger om te kijken naar de lichtopbrengst van de lamp en deze wordt uitgedrukt in lumen.
Wat betekend Kelvin?
Naast Lumen heb je in de verlichting ook Kelvin (=k). Kelvin geeft altijd de kleurtemperatuur aan. Hoe lager de Kelvin waarde wordt hoe warmer de lichtkleur is. Over het algemeen spreken we van warm wit (2700 tot 3500k), neutraal wit (4000 tot 5000k) en daglicht (5500 tot 6500k). Een aantal voorbeelden hiervan zijn het licht van een kaars is 1500k, van een gloeilamp 2700k, van een halogeen lamp 3000k en van een TL buis is 4500k.
Mocht u meerdere LED panelen willen bestellen voor in één ruimte, dan adviseren wij dit in één keer te doen. Wij kunnen u anders niet de garantie geven dat de panelen de zelfde lichtkleur hebben. Mocht u verschillende maten LED panelen en of downlighters in één ruimte gebruiken, dan kan er lichtkleurverschil zijn. Ook al besteld u dezelfde kleurtemperatuur (K = kelvin).