Categorieën

Home / Veel gestelde vragen

Informatie

Bedrijfs informatie:

Openingstijden winkel
Onze winkel aan Fokkerstraat 7 Veenendaal is geopend op maandag t/m vrijdag 
van 08:30 uur tot 17:00 uur
De koffie staat klaar!

E-mail: info@elektrohandelsprijzen.nl
Telefoon 0318-614890

 
Voordelen
  • Originele producten
  • Beveiligde betaling
  • 14 dagen op zicht
  • Snelle levering
  • 100% Fabrieksgarantie

Bestellen

Bestellen bij Elektrohandelsprijzen is snel, eenvoudig en veilig. Elke bestelling die u op werkdagen vóór 10.00 uur plaatst, worden direct klaargemaakt en verzonden zodat u het pakket binnen 1 tot 3 werkdagen in ontvangst kunt nemen. Bestellingen die op vrijdagmiddag en in het weekend geplaatst worden op maandag verwerkt en verzonden. Op het moment als het pakket ons magazijn verlaat hebben wij geen invloed meer over de levering wat betreft tijdstip. Wel krijgt u natuurlijk een track trace code.
Zon en feestdagen:
Tijdens de feestdagen kunnen de levertijden afwijken door invloeden waar wij als bedrijf helaas geen grip op hebben.
 

Hoe kan ik bestellen?

Hoe kan ik bestellen?
U plaatst bestellingen via onze webwinkel. Mocht dit op de een of andere reden niet lukken dan kunt u contact opnemen per mail of telefoon.

 

Kan ik bellen als ik advies voor een aankoop nodig heb?

Jazeker we helpen graag met het maken van de juiste keuze. Het is natuurlijk ook voor ons voordelig als u eerst zelf in onze webshop rondkijkt om te zien of we de producten waar u naar opzoek bent aanbieden op onze webshop. Ook als u technische vragen heeft over bijvoorbeeld de aantallen, montage, lichtbronnen, lichtbesturing, lichtkleuren of passend toebehoren, staan wij voor u klaar.
 

Hoe weet ik waar mijn bestelling blijft

Nadat u een bestelling bij ons heeft geplaatst, ontvangt u altijd een orderbevestiging via de mail. Als u deze mail niet heeft ontvangen, dan is uw bestelling waarschijnlijk niet goed bij ons binnen gekomen. U kunt dan het beste contact met ons opnemen via ons telefoonnummer 0318-614890 of mailen naar info@elektrohandelsprijzen.nl.
 

Kan ik het ook afhalen?

Geen probleem we zijn van maandag tot vrijdag van 8:30 tot 17:00 aanwezig.
Bel wel even van tevoren zodat we de tijd hebben om de bestelling voor u klaar te zetten.
 

Een niet geleverd pakket

Wij vinden het erg vervelend dat uw pakket niet (op tijd) is geleverd. Neem 5 dagen na verzending contact op met Elektrohandelsprijzen en maak een melding van het feit dat u nog geen pakket heeft ontvangen. Na uw melding gaan wij direct contact opnemen met de bezorgdienst en verdere navraag doen. Wij beschouwen het pakket, 10 werkdagen na de melding, als verloren. ‘Elektrohandelsprijzen zal dan een passende oplossing aanbieden.
 

Wat zijn de verzendkosten

  • Verzendkosten voor een standaardpakket binnen Nederland is €7,50 en gratis vanaf €150!
  • Voor producten met een lengte vanaf 1,75 meter tot een lengte van 2,70 meter zijn de verzendkosten €14,90
  • Voor producten met een lengte vanaf 2.70 meter zijn de bezorgkosten €30. (Minimaal orderbedrag €500)
  • Voor kabels op rol (100M) zwaarder dan 30kg zijn er verschillende tarieven mogelijk. 30-50kg €14,90 en zwaarder dan 50kg €30,-
  • Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies wat de verzendkosten zijn.
  • Wij leveren onze producten ook o.a. aan België en Duitsland. De kosten voor een standaardpakket naar deze landen zijn €9,50.
  • Voor verzending van pakketten naar de Waddeneilanden geldt een toeslag.

Wat kost retourneren?

U heeft het recht uw complete bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product(en) retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour zenden van uw adres naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u een gedeelte van de bestelling retourneert, worden de verzendkosten niet vergoed. 
De kosten voor het retour zenden van uw adres naar onze webwinkel zijn hier ook voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Elektrohandelsprijzen.nl geretourneerd te worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via 
info@elektrohandelsprijzen.nl

Mocht het product beschadigd zijn, of de verpakking is meer beschadigd dan nodig om het product te proberen, dan kunnen we een waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

We storten vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terug, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 Let op! Uitzonderingen retourneren

 Uitsluiting van het herroepingsrecht voor de volgende producten:


 Producten die op maat zijn gemaakt of geknipt, denk hierbij aan een kabel of snoer.

Garantie

Heeft u een artikel bij Elektrohandelsprijzen.nl besteld dat binnen de garantietermijn defect is gegaan of mankementen vertoont? 
Binnen de garantieperiode zorgen wij ervoor dat reparaties of problemen kosteloos worden opgelost. Indien vervanging of reparatie niet mogelijk is, dan krijgt u de aankoopprijs vergoed. De verzendkosten van uw adres naar Elektrohandelsprijzen.nl komen hierbij ook voor rekening van Elektrohandelsprijzen.nl (maximaal € 7,50 inclusief BTW).

 
Bij de garantie dient u rekening te houden met de volgende voorwaarden. Indien er sprake is van minimaal één van de volgende situaties, kunt u geen aanspraak maken op de garantie:

• Nalatig onderhoud of onoordeelkundig gebruik;
• Beschadiging doordat de gebruiksaanwijzing niet of niet juist in acht is genomen;
• Nalatigheid of opzettelijke beschadiging;
• Normale slijtage.

Een retourzending dient voorzien te zijn van een kopie pakbon en ingevuld.

retourformulier. (Klik en print)

Wat betekenen de letters W & V.

De W staat aangeduid voor wattage, hiermee wordt het vermogen van een lamp uitgedrukt ofwel het energieverbruik. Een laag wattage geeft minder licht dan een hoog wattage.
Voltage geeft de elektrische spanning aan. De spanning op het elektriciteits netwerk in Europa is 230 volt. Bij voltage heb je altijd hoog- en laagspanning. Alles wat lager is dan 48 volt wordt aangeduid als laagspanning. Hoogspanning is alles boven deze 48 volt.
 

Wat is LUMEN.

Het aantal lumen geeft de lichtopbrengst van een lichtbron aan. Zo kunt u gemakkelijk de lichtopbrengst van verschillende lampen met elkaar vergelijken. Op lampen die gericht licht geven (zoals reflectorlampen) staat geen lumen vermeld.
We zijn gewend om bij het kiezen van een lichtbron/ lichthoeveelheid te kijken naar het aantal watt. Maar de wattage van een lamp is niet meer zo geschikt om verschillende lampen te vergelijken. Spaarlampen hebben minder vermogen (watt) nodig dan een gloeilamp om dezelfde hoeveelheid licht te produceren en ledlampen nog veel minder. Daarom is het handiger om te kijken naar de lichtopbrengst van de lamp en deze wordt uitgedrukt in lumen.
 

Wat betekend Kelvin?

Naast Lumen heb je in de verlichting ook Kelvin (=k). Kelvin geeft altijd de kleurtemperatuur aan. Hoe lager de Kelvin waarde wordt hoe warmer de lichtkleur is. Over het algemeen spreken we van Warm wit (2700 tot 3500k); Wit (4000 tot 5000k) en daglicht (5500 tot 6500k).Een aantal voorbeelden hiervan zijn het licht van een kaars is 1500k ; van een gloeilamp 2700k ; van een halogeen lamp 3000k en van een TL buis is 4500k.
 
Aanmelden voor de nieuwste acties?

www.elektrohandelsprijzen.nl 9.2/10 gebaseerd op 344 reviews.